mySafety Online   
mySafety Mobile   
800 800 110
+48 (22) 539 49 00



Od dziś do 31 grudnia 2015 r. klienci Banku Zachodniego WBK mogą bezpłatnie korzystać z usługi mySafety Mobile otrzymując dodatkowo bezpłatny prezent w postaci Pakietu Premium*.  Po upływie tego okresu, mySafety Mobile będzie dostępna dla klientów banku na preferencyjnych warunkach.

Usługa mySafety Mobile to:

  • e-sticker: unikalne zabezpieczenie telefonu i tabletu  na wypadek zgubienia lub kradzieży
  • natychmiastowa blokada karty SIM
  • zdalne blokowanie telefonu i tabletu
  • lokalizacja telefonu i tabletu
  • wysłanie przez mySafety komunikatu na urządzenie o treści: „Urządzenie zostało zablokowane dzięki mySafety Mobile. Jego utrata zostanie zgłoszona na policję. Znalazłeś? Zadzwoń: 800 800 110 i odbierz nagrodę!”
  • całodobowe wsparcie Emergency Concierge mySafety
  • gwarancja pokrycia przez mySafety kosztów logistycznych oraz wypłaty nagrody dla znalazcy sprzętu

PREZENT! Tylko teraz! Przy aktywacji mySafety Mobile dodatkowo otrzymujesz Pakiet Premium, który umożliwia:

  • ochronę Twojej tożsamości i zabezpieczenie przed defraudacją.
  • zwrot utraconego portfela.
  • ochronę kluczy do domu czy samochodu na wypadek utraty.

Pakiet Premium zostanie wysłany na adres korespondencyjny wskazany w formularzu „Rejestracja usługi”, po wyborze aplikacji mySafety Mobile w zakupach BZWBK24 mobile.
Jedynym warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie konta w Banku Zachodnim WBK oraz używanie aplikacji BZWBK24 mobile, gdyż usługi te są do nabycia w Zakupach Mobilnych. Do prawidłowego działania, konieczne jest zapewnienie mySafety Mobile dostępu do połączenia internetowego. Połączenie to musi zezwalać na komunikację z zewnętrznymi serwerami.

* Promocja „Pobierz mySafety Mobile i odbierz Pakiet Premium” obowiązuje do końca grudnia 2015 roku. Uprzejmie informujemy, że każdy uczestnik Promocji, który pobrał aplikację mySafety Mobile w grudniu 2015 roku dodatkowo otrzyma trzy darmowe miesiące korzystania z posiadanych usług. Każdy, kto będzie chciał kontynuować ochronę po zakończeniu okresu Promocji ma możliwość jej przedłużenia na preferencyjnych warunkach kontaktując się z operatorem usługi, firmą mySafety.

 

Warunki nabycia Usług mySafety-BZWBK »

Instrukcja użytkownika mySafety Mobile »

Regulamin Promocji mySafety Pakiet Premium »